Pokud jste již využili naši službu vzdálené podpory, tak nás můžete jednoduše a rychle požádat o pomoc i při dalších incidentech.
K tomu slouží ikona "DYNATECH Podpora", která Vám vznikne na ploše po prvním použítí vzdálené podpory: .
Pokud tuto ikonu na ploše nemáte, kontaktujte nás emailem na adrese podpora@dynatech.cz.
Žádost o vzdálenou podporu nám předáte následovně:
1. Spustíte aplikaci DYNATECH Podpora.
2. Vyplníte své jméno a do popisu uvedete z jaké jste organizace (důležité, aby si to mohl převzít pracovník, který primárně řeší Vaše incidenty) a s jakým problémem byste potřebovali poradit, viz. obrázek níže:
3. Klikněte na tlačítko "Požádat o podporu" a vyčkejte moment, než se k Vám připojí náš pracovník a povolte mu vzdálené ovládání.
Lenka Redrová město Hořovice
Na portálu byly nastaveny dva periodické úkoly s datem prvního odeslání 9. 1. 2017, ale ani jeden neodešel.
Můžete mi poradit?
Děkuji.