Sledovat

Připojení ke vzdálené podpoře

Pro rychlé a efektivní řešení incidentů na podpoře Vás můžeme pozvat ke vzdálenému ovládání Vašeho počítače. Hodí se to zejména při řešení problému s klientskou stanicí (např. nezobrazuje se certifikát k výběru nebo chybí prerekvizita k běhu naší aplikace) nebo při řešení různých situací v našich aplikací, kdy budete potřebovat poradit s nějakým postupem apod.

Postup pro úspěšné navázání spojení je následující:

1. Obdržíte email s aktualizací nebo novým incidentem z našeho HelpDesku.

2. V emailu kliknete na odkaz pro stažení mini aplikace TeamViewer, viz. obrázek níže.

3. Otevře se Vám okno internetového prohlížeče a aplikace se začne automaticky stahovat. Po stažení aplikaci pusťtě, viz obrázek níže.

4. Aplikaci nechte spuštěnou a vyčkejte prosím chvilku, než se k Vám připojí pracovník podpory. Pokud aplikace čeká na naše připojení, tak vypadá následovně:

5. Jakmile je náš pracovník připraven, tak Vám aplikace zobrazí potvrzení Vzdáleného ovládání:

6. Po odkliknutí tlačítka "Povolit" se k Vám připojíme.

Pokud máte u počítače mikrofon (sluchátka s mikrofonem, notebook), tak můžeme komunikovat i přes internet místo telefonu.

Po skončení vzdáleného připojení Vám aplikace nabídne hodnocení, které můžete a nemusíte vyplnit. Dále Vám zanechá na ploše ikonu naší podpory: . Jak ji použít se dočtete v článku zde: Žádost o vzdálenou podporu.

Print Friendly and PDF

Komentáře