Sledovat

Registrace uživatele pro zadávání incidentů v aplikaci HelpDesk

Po provedení prvotní registrace má uživatel přístup k většímu množství informací. Pokud se však jedná o klíčového uživatele z organizace, který má právo zadávat požadavky a hlásit problémy s aplikací na zákaznickou podporu je potřeba tuto skutečnost ohlásit pracovníkům zákaznické podpory, a to buď telefonicky na 775 567 739 nebo v mailu na podpora@dynatech.cz zaslat informaci a určení takového uživatele. Následně tomuto uživateli budou přidělena práva pro zadávání incidentů.

Print Friendly and PDF

Komentáře

  • Avatar
    Vanžurová Iva

    Dobrý den,
    prosím měla bych dotaz ohledně konce roku v Croseu. Jsou nějaké postupy, jak ukončit, limity, smlouvy, nevyřízené objednávky, apod.?
    Děkuji
    Hezký den
    Vanžurová
    Základní škola Benešov, Dukelská 1818