Tento způsob přihlášení je možný pouze v případě, že Vaše organizace používá jednotné doménové maily, např. prijmeni@dynatech.cz. Pokud tomu tak není, prvotní přihlášení a přiřazení Vaší mailové adresy, např. @seznam.cz musí provést pracovník zákaznické podpory, viz kapitola Registrace provedená pracovníkem zákaznické podpory
Otevřete si libovolný internetový prohlížeč a zadejte webovou adresu podpora.dynatech.cz. V pravém horním rohu na úvodní stránce zvolte možnost Přihlásit se.
Otevře se Vám dialogové okno a zvolíte možnost Zaregistrovat se. Následně vyplníte Celé jméno, E-mail, zaškrtnete, že nejste robot a zvolíte možnost Zaregistrovat se.
Po úspěšné registraci se Vám zobrazí tato informace.
Do Vašeho mailu Vám přijde následující informace:
Dobrý den,
děkujeme za registraci účtu na portálu podpory společnosti DYNATECH s.r.o. K dokončení registrace a plnohodnotného využívání portálu chybí už jen jeden krok.
Po kliknutí na následující odkaz si vytvořte heslo:
V případě potíží, prosím kontaktujte naši zákaznickou linku: +420 775 567 739 nebo pište na podpora@dynatech.cz.
Přejeme hezký zbytek dne.
Tým podpory
DYNATECH• s.r.o.
Londýnské náměstí 853/1
639 00 Brno
Po kliknutí na odkaz ve Všem e-mailu se Vám zobrazí toto dialogové okno, kde doplníte Vaše nové heslo a potvrdíte tlačítkem Nastavit heslo.
Poté se Vám opět zobrazí úvodní stránka aplikace HelpDesk, kde v pravém horním roku již uvidíte své jméno.
Osoba, která si bude prohlížet webovou stránku podpora.dynatech.cz uvidí pouze základní informace na této stránce. Uživatel aplikace CROSEUS, který je registrovaný do aplikace HelpDesk, má následně k dispozici více informací v jednotlivých záložkách podpory.
Komentáře